logo van mees: handgeschreven woord 'mees' in het wit.

Een website die opbrengt

  • Wordt gevonden op Google.
  • Toont wat uw bedrijf aanbiedt.
  • Biedt oplossingen op maat.
  • Is een succesvolle webshop.
  • Vertelt het verhaal van uw onderneming.
  • Is gemakkelijk zelf te beheren.

Uw website die opbrengt in drie simpele stappen

Illustratie van een digitale marketing cyclus.
1
Vertel over uw doelstellingen.
Alles begint bij uw visie, maar geen zorgen, we houden het simpel.
2
Een afgebakend budget.

Geen monsterbudgetten, maar een duidelijke focus op een website die opbrengt.

3
Beheer zelf uw website.

Leer hoe u rendement uit uw website kan halen en beheer zelf uw website.

Tevreden klanten

Screenshot van website die Meescreative heeft gemaakt.

Schoonheidssalon

Beheer boekingen via de website

Na een half jaar was er een klantenstop.

Chocolatier

Webshop voor B2C en B2B

De bestellingen blijven binnenkomen.

Screenshot van de website bouvry.be

Groenten en fruit groothandel

Het assortiment tonen en aanpassen.

Verwerven nieuw personeel via vacatures.

We focussen op wat belangrijk is

Illustratie van digitaal marketing aanpak.

U zag het misschien al op sociale media: advertenties die beloven dat uw website van €500 meer dan 10 leads per dag zal opbrengen.

Wat als geen enkele lead uiteindelijk klant wordt?

Focussen op leads is geen goede doelstelling. Wat brengt op voor uw zaak, wat zoeken uw klanten en hoe kan uw website daarbij helpen?

Meer info over uw website die opbrengt

Via Search Engine Optimisation (SEO) maakt u aan zoekmachines duidelijk waarover uw website gaat. Met de juiste inhoud, scoort uw website beter online.

Uw website die opbrengt wordt gemaakt met WordPress. Bijna 50% van alle sites op het internet zijn gemaakt met dit Content Management System (CMS), waardoor het goed wordt onderhouden. Dankzij uw profiel van Mees Creative was het nog nooit zo eenvoudig om uw website aan te passen!

Als u in een enorm competitieve sector zit online, bv. verkopen van dierenvoeding via een webshop, is online adverteren aangeraden. Indien u sneller resultaten wilt, kan adverteren op Google & social media helpen.

Jazeker, maar er zijn wel basisregels die moeten gerespecteerd worden. Schrijf in het standpunt van de toekomstige werknemer (zet de bril van werkgever even af) en vooral: verkoop uw bedrijf als werkplek door employer branding!

Een website die opbrengt kan hier zeker bij helpen! Maar een website alleen zal niet voldoende zijn. Het doel is word-of-mouth en referrals: Er moet gesproken worden over uw onderneming. Begin daarom zelf de conversatie via e-mailmarketing, een event of social media marketing.

Via een content marketing strategie kan u steeds met overtuiging de juiste zaken vertellen. Om hiermee te starten kunnen we eerst een doelgroepsonderzoek doen, of we houden het simpel en vertellen enkel over wat er echt toe doet.

Neem contact op

Als je jouw gegevens verstuurd, ga je akkoord met het privacybeleid

Meld u aan

Beheer uw website

Krijg toegang tot uw website

Interesse in een website die opbrengt?