Wil je jouw bedrijf doen groeien? Dan is een website die opbrengt het ideale startpunt.
Samen zorgen we voor een doordachte aanpak die past in the bigger picture.
Jouw ondernemingsdoelstellingen staan centraal. Een website die opbrengt is een investering die jouw (digitale) marketing versterkt. We stellen de juiste prioriteiten en gaan gefaseerd te werk, waardoor we binnen jouw budget je onderneming doen groeien.
Om de prestaties van jouw website te meten, stellen we concrete indicatoren op (KPI's) met een budgettaire waarde. Aan de hand van analysetools krijgen we een duidelijk beeld van hoeveel jouw website heeft opgebracht.
We ondersteunen je doelstellingen op lange termijn door jouw website als flexibele tool in te zetten. Landingspagina's, pop-ups, advertenties, social media, e-mails, brochures ... Alles kan snel en efficiënt op elkaar worden afgestemd voor succesvolle (digitale) campagnes.
Door implementatie van analyse tools zoals Google Analytics en Hotjar is er een constante stroom aan waardevolle data waarmee we inzichten verkrijgen en jouw doelgroep beter begrijpen. Met deze inzichten kunnen we opnieuw doelgerichte campages opzetten.
Aan de hand van beschikbare data passen we de inhoud van je marketing verder aan. Op die manier stemmen we jouw verhaal steeds fijner af op de interesses van je doelgroep. Door flexibel te zijn, verbeteren de marketingprestaties en kunnen we inspelen op actuele opportuniteiten.
Sterke marketing onderscheidt zich met nuttige inhoud. Hiermee help we jouw bezoekers op een waardevolle manier en onderscheiden we jouw onderneming van de concurrrenten. Jouw content creëert nieuwe klanten, maar helpt ook je huidige klanten tevreden houden.
Een doordachte contentstrategie is de basis voor sterke marketing. We stemmen je website, social media, nieuwsbrief, brochures en andere communicatietools af op jouw verhaal.
Om geldverspilling te vermijden aan het mooiste webdesign ter wereld voor een pagina die niet scoort bij je doelgroep, pakken we branding op een gefaseerde manier aan: Een sterk logo als basis en vervolgens een focus op de juiste strategische inhoud. Pas wanneer we weten welke content het beste werkt, maken we budget vrij om specifieke pagina's naar een hoger niveau te tillen.