logo van mees: handgeschreven woord 'mees' in het blauw.
logo van mees: handgeschreven woord 'mees' in het blauw.
Een afgebakend project

Websites die opbrengen

Wil je jouw bedrijf doen groeien? Dan is een website die opbrengt het ideale startpunt.
Samen zorgen we voor een doordachte aanpak die past in the bigger picture.

  • Een investering met laag risico.
  • Transparante Return On Investment.
  • Bereik huidige en nieuwe klanten.
  • Beheer je eigen campagnes.
  • Versterk je branding en merkidentiteit.

Een efficiënte tool binnen jouw budget

Curve van investeringen waar een website die opbrengt voor een sterke stijging zorgt in ROI.

Een goede website kost niet veel

Jouw ondernemingsdoelstellingen staan centraal. Een website die opbrengt is een investering die jouw (digitale) marketing versterkt. We stellen de juiste prioriteiten en gaan gefaseerd te werk, waardoor we binnen jouw budget je onderneming doen groeien.

Een duidelijke Return On Investment

Om de prestaties van jouw website te meten, stellen we concrete indicatoren op (KPI's) met een budgettaire waarde. Aan de hand van analysetools krijgen we een duidelijk beeld van hoeveel jouw website heeft opgebracht.

Een flexibele website voor efficiënte marketing

Snelle campagnes

We ondersteunen je doelstellingen op lange termijn door jouw website als flexibele tool in te zetten. Landingspagina's, pop-ups, advertenties, social media, e-mails, brochures ... Alles kan snel en efficiënt op elkaar worden afgestemd voor succesvolle (digitale) campagnes.

Onderbouwde inzichten

Door implementatie van analyse tools zoals Google Analytics en Hotjar is er een constante stroom aan waardevolle data waarmee we inzichten verkrijgen en jouw doelgroep beter begrijpen. Met deze inzichten kunnen we opnieuw doelgerichte campages opzetten.

Blijven optimaliseren

Aan de hand van beschikbare data passen we de inhoud van je marketing verder aan. Op die manier stemmen we jouw verhaal steeds fijner af op de interesses van je doelgroep. Door flexibel te zijn, verbeteren de marketingprestaties en kunnen we inspelen op actuele opportuniteiten.

Vertel een sterk merkverhaal

Content first

Sterke marketing onderscheidt zich met nuttige inhoud. Hiermee help we jouw bezoekers op een waardevolle manier en onderscheiden we jouw onderneming van de concurrrenten. Jouw content creëert nieuwe klanten, maar helpt ook je huidige klanten tevreden houden.

Doordachte contentstrategie

Een doordachte contentstrategie is de basis voor sterke marketing. We stemmen je website, social media, nieuwsbrief, brochures en andere communicatietools af op jouw verhaal.

Slimme branding

Om geldverspilling te vermijden aan het mooiste webdesign ter wereld voor een pagina die niet scoort bij je doelgroep, pakken we branding op een gefaseerde manier aan: Een sterk logo als basis en vervolgens een focus op de juiste strategische inhoud. Pas wanneer we weten welke content het beste werkt, maken we budget vrij om specifieke pagina's naar een hoger niveau te tillen.

Ontdek het potentieel

Jouw onderneming groeit door in te spelen op nieuwe en soms kortstondige opportuniteiten. Jouw website moet dus wendbaar zijn en je onderneming versterken. Het is jouw ultieme wapen om nieuwe kansen te ontdekken, erop in te spelen en ze beter te begrijpen.

Vertel het juiste verhaal

Jouw website slaagt of faalt door de inhoud. Onderscheid je van de concurrenten en speel in op hetgeen jouw doelgroep wilt vinden.